Pe scurt

 

Consultanta relatie client

Un mic citat din teza profesionala pentru a avea o idee de natura prestatilor noastre:

„Dar CRM –ul, nu-i numai mijloace technologice, CRM –ul este strategie, in principal strategia de diferentiere – in care principiul este de a da clientilor cele mai bune motive si dorinte de a se adresa intreprinderii mele si nu la concurenta, gasind solutiile adapate fiecarui client sau tip de client. Adica trebuie ca  propunerea de oferta sa fie mai interesanta, trebuie luat in considerare totul: produsul, pretul, vanzarile, serviciile, recompensele, suportul.... Este foarte la moda de a vinde un „packaging” diferit de cel al concurentei. Clientul astazi prefera sa cumpere o „solutie”, o „idee”, care corespunde la nevoile si dorintele sale...” citeşte mai mult
 

Coaching de viata

In cadrul coaching-ului de viata ne adresam fiecarei persoane doritoare de a gasi ceea ce cauta fie ca sunt raspunsuri, fie ca sunt resurse, fie ca e organizare, solutii, idei, schimbare, reusita,  bien-etre...

Coaching-ul de viata nu are o clientela anume ci se adreseaza tuturor celor care au cu adevarat nevoie. O relatie de coaching poate interveni oricand in momentul existentei oricarei personane care constientizeaza ca prin intermediul acestei relatii poate descoperi ceea ce cauta sau gasi ceea ce are nevoie.

Altfel spus raspunsurile se gasesc  in relatia de coaching. 

 

Coaching in inteprindere

Coaching in intreprindere (coaching patron sau coaching „prescris” la un angajat si coaching de echipa)

Noi consideram ca un bun patron trebuie sa delege. Noi mai consideram ca un bun parton trebuie sa caute mijloace de a usura munca lui si de a fi in forma fizica si intelectuala  pentru a putea transmite aceasta angajatilor sai.

Ne bazam pe o lege empirica aplicata si in CRM:

20% din clienti determina 80% din cifra de afaceri si

altfel spus, simplificand legea lui Pareto:

20% munca reprezinta  80% rezultate. (focalizare pe esential fara a interzice de a munci tot, dar avand o  viziune selectiva)

Am vorbit de legea lui Pareto cum vom vorbi si de alte legi ale economiei sau ale universului pentru a da un exemplu de ce este necesara uneori o privire externa, o acompaniere,  cursuri de formare si training, atat in cadrul organizatiei profesionale cat si in viata de zi cu zi.  Pentru ca consideram ca, schimbul de informatii, de idei, metodele si aplicatiile ce se vor releva in cadrul acestor relatii vor avea efectul 20/80 de care vorbeam. 

 

Cursuri formare profesionala

Cursurile pot avea loc atat in cadrul intreprinderii sau in centrele de apel, cat si in sali in exteriorul intreprinderii, aceasta in functie de necesitatea practica organizationala.

Munca de formare se va axa pe urmatoarea fraza: „cum sa gasiti mai usor clienti stiind ca angajatii in structurile comerciale sunt cei care aduc clienti si deci cu, cat sunt mai bine formati si se simt mai bine in pielea lor cu atat rezultatul va fi cel  pe care il asteptati”.
 

Cursuri dezvoltare personala

In cadrul site-ului veti descoperi oferte de formare profesionala, dar mai ales vor fi clar exprimate ofertele de cursuri, seminarii, conferinte pentru dezvoltare personala la care oricine simte nevoia de a beneficia de sinteze, de metode, de o lansare spre „altceva” spre „o altfel de viata” va avea posibilitatea de a se inscrie si de a beneficia de toate acestea.

Este ceea ce consideram a fi partea deschisa tuturor pentru ca in felul acesta Arche 2C  exprima dorinta sa de a fi un catalizator pentru  schimbare. De a duce mangaiere si vindecare suferintei lumii, de a fi in comuniune cu mediul inconjurator, cu viata. 

De a participa prin intermediul acestor evenimente la o viata colectiva, prin intermediul carora dorim sa exprimam sentimente de caritate, de generozitate, de compasiune pentru a determina visarea, relaxarea si destinderea, pentru a explora invizibilul si inconstientul pentru a comunica prin imagini si prin emotii.

 

Idei, ganduri, propuneri

Aceasta forma de comunicare e una din cele mai utilizate astazi cand suntem bine implementati in acesta inteligenta colectiva. Prin intermediul internetului, al retelelor de comunicare partajam informatii, idei, senzatii, sentimente, tot ce dorim.

In cazul in care considerati ca inscrierea ca si membru este benefica si in cazul in care considerati ca, comunicarea cu noi va este utila si aveti aceasta dorinta de a ne cunoaste mai indeaproape si de ce nu de a ne intalni prin intermediul propunerilor ce vi le lansam pentru a dezvolta impreuna tot ceea ce este mai bun, inscrieti-va printre membrii nostri.